7 Temmuz 2011 Perşembe

Migros'ta Domuz Avı

Vatan Caddesi Migros'ta gündüz vakti yürüyorum.. İki çekik gözlü kadın (Tayvan, Singapur ?? ) kasap reyonu önündeki görevli ile iletişimsizliğin dibine vurmuşlar. Nedir dedim gittim yanlarına .. bişey anlatmaya çalışıyor..

"Pork", "pig" diyor.. abi dedim domuz soruyorlar.. "haa" dedi. "satmıyoruz.." Dedim "bağyan, satmıyorlar domuz" thank you dedi gitti.

Sonra gezerken kadın gene buldu beni. "excuse me" dedi, "burada domuz satan neresi var acaba?" Burası dediği Fatih. Dedim bulamazsın. Yüzüme garip bakınca da ekledim: "Domuz is forbidden in Islam.!! Allahu Akbar !! " ... "İnsanlar pek domuz eti tüketmezler" dedim. "Ama ben hıristiyanım ondan bla bla" dedi ve teşekkür etti, gitti.

Yani internet var. Efenm bilgi çağı, tek tuşla ulaşamadığımız bilgi yok. E açıp da bakmazlar mı nedir ne değildir diye??... Neyse..

1 yorum:

  1. tek kelimeyle açıklarsak "mahalle baskısı". ama bu da iki kelime olduğu için, susma hakkımı kullanıyorum.

    YanıtlaSil