10 Temmuz 2011 Pazar

Çift Yaratılan İnsanların Cem Hafızasına Etkileri

Türk-Ermeni diyalogunu temel alan bir organizasyonun İstanbul ayağı için bir yemek vardı. Neyse Başar'la gittik...


Tabi naber naptınız falan filan... kızın tekini gözüm ısırıyor. Yüz hafızam çok iyidir. Unutmam gördüğüm kişiyi yani. Hah buldum. Bizim dönem mezun olan bi Ermeni kız vardı. O heralde. o o kesin o ..

Gittim, "tanışıyoruz sanırım" dedim. "İstanbul Üniversitesi 2006 di mi !?" "Yooo" dedi. "Boğaziçi'nde okuyorum ben..." Haydaaa.. nası yaa.. yok öyle bişey .. nasıl olur.. Demek başka yerden.. Dur bakalım çıkar yakında.. Nerelere takılıyor imiş acep.

Falan filan... Allah allah .. çıkartamadık neyse.. şu gelen favanın tadına bakalım... derken...

".. Ya sen ablamla karıştırıyor olmayasın.. " " Nası yani" dedim. "Ablam İstanbul kamu mezunu 2006. Birbirimize çok benzeriz. İkiz zannederler. Karıştırmış olabilir misin?" ... Vaaaaay canına vaylar.. Demedim mi hafızam iyidir diye...

Adın ne dedim. "Nora" Ablanınki neydi. Dur söyleme. "Narod" dedi.. Hımm dedim şimdi oldu. Oturdu herşey. ilginç... Zaten konu Ermeniler ve Ermenistan olunca sima-yüz karışması ve karşılaştırması çok oluyor. Erivan'dayken de çok olmuştu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder