9 Ekim 2011 Pazar

Turist Sevgisi Bir Başka

Türk kızları ile yazmaya başlasam blogda yer kalmaz ancak anektodlarımı tabi ki paylaşacağım ki hayat kalitemiz artsın.

Bugün şöyle bir olaya tanık oldum. Oturduğum cafe'de iki kız tavla oynuyordu. Yanda da turist (European) bi oğlan oturuyordu. Oğlan geldi kızın yanına oturdu ve sanırım tavla öğretmesini istedi. Ben "ay git sapık" çığlığını beklerken (abartı) büyük bir sempatiklik ve şirinlik ile oğlana tavla öğretmeye başladılar. Oğlanın tavırları: yavşaklık=1, centilmenlik=4 üzerinden oylarsak 1,5 idi. Buna rağmen kızlarımız bi open-minded bi open-minded ki sormayın..

Ilımlı bir şekilde yorumlayım bu olayı diye düşündüm ama o yönde bir kelime bulamadığım için yorum yapmıyorum.

2 yorum:

  1. Dün akşam Tunalı'dan eve dönerken yabancı bir çocukla bir kız yanımdan konuşarak geçtiler. Konuşmalarına biraz kulak kabarttım. Kızın çocuğa öğretmek için seçtiği cümle: Bütün Türkler kedidir.
    Anlam veremedim :D :D

    YanıtlaSil
  2. memlekette barem tam tersi: yavşaklık=4, centilmenlik=1

    YanıtlaSil